mandag 20. april 2009

Endelig mandag.

Ja ja, så er det endelig mandag alle sammen:-) Og deilig er det. Ny uke og nye muligheter. Denne helgen har vi vært på hagemesse og hatt dugnad i sameiet. På messa kjøpte jeg en frosk fra standen til I Gros hage. Veldig fin! På bildet kan dere se den( den store), mens den lille har jeg kjøpt tidligere hos Perlehuset på Bjørkelangen. En superkoselig liten butikk med ei superkoselig innehaver som alltid byr på kaffe når man kommer. Det er service det!

Etter dugnaden igår var vi på Plantasjen og der kjøpte jeg noe skikkelig nyttig og jeg er velig imponert over hvor effektiv den er! Det er en ugressfjerner. Jeg slipper å sitte på knærne å dra opp ugress. Det er bare å stå og sette denne i jorda og bøye bakover og vips er løvetann eller enda verre burotrota med! Skal jobbe kveld idag, men sola skinner og jeg skal ut å ta ugress;.)

Ha en super mandag alle sammen. Klem Mette;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar